Celem szkolenia jest zapoznanie i przeprowadzenie Cię przez pierwszy etapem procesu windykacji (tzw. miękkiej / polubownej). Szkolenie skupia się na psychologicznych aspektach windykacji, w szczególności rozmowie z dłużnikiem i zaplanowaniu spójnego i skutecznego procesu polubownego odzyskiwania należności. Dowiesz się, jak reagować w sytuacji przeterminowanych płatności, jak skutecznie komunikować się z dłużnikiem, a także jakich błędów nie popełniać.
Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, chcącym samodzielnie przeprowadzić pierwszy etap windykacji bez konieczności zatrudniania wyspecjalizowanej kancelarii a także dla wszystkich tych, którzy w codziennej pracy stykają się z koniecznością monitorowania opóźnień w płatnościach, nie będąc zawodowymi windykatorami, np. dla księgowych. Szczególnie zaadresowane jest do tych, którzy obawiają się rozmów windykacyjnych i maja opory, żeby sięgnąć po telefon. Tematyka skupiać się będzie na psychologicznych aspektach rozmowy z dłużnikiem i obejmuje pierwszy etap odzyskiwania należności – windykację polubowną.
W trakcie szkolenia dowiesz się:
Nazywam się Ada Sleżanowska, jestem trenerką biznesu i coachem. Ostatnich kilkanaście lat życia zawodowego byłam związana z międzynarodowymi korporacjami, głównie w finansach przy obsłudze klienta i polubownej windykacji, gdzie pomagałam zawodowym windykatorom skutecznie komunikować się z klientami i doprowadzać do polubownego rozwiązania sporu.
Obecnie uczę przedsiębiorców, jak samodzielnie i bez nadmiernego stresu odzyskiwać firmowe należności, nie psując przy tym relacji z klientem. Uczę rozmawiać o pieniądzach - pomagam odczarować rozmowy o nich tak, żeby odbywały się bez manipulacji i zbędnego stresu. Jako trenerka mam za sobą łącznie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i coachingowych.
Czytaj więcej »I. Informacje wstępne:
II. Dlaczego dobrze zaplanowany proces windykacji jest tak istotny:
III. Jak zaplanować skuteczne działania windykacyjne od podstaw:
IV. Jak rozmawiać z dłużnikiem (style i poszczególne etapy rozmowy windykacyjnej):
V. Jakie mechanizmy psychologiczne działają w procesie telefonicznej rozmowy windykacyjnej:
VI. Jakie są najczęstsze reakcje dłużników i jak sobie z nimi radzić:
VII. Podsumowanie szkolenia, sesja pytań i odpowiedzi.
W ramach opłaty za szkolenie online otrzymasz: